Balettskor och fritterade bannaner<33


oo, länge sedan jag la in något men  nu ska det bli ändring på det ;)
I måndags var jag och köpte balettskor i göteborg^^det är svarta träningsbalettskor, och appropå det så har jag börjat i balett för nägra veckor sedan med mikipiki:D Det är kul, men inte att stretcha ( inte den vigaste i värden:P)

Idag var jag,morfar och Jonas på först volvomuseeum och sedan universeum i gbg:D efter åt vi på thairesturang och Jonas gjorde bort sig regält^^Till efterätt åt jag fritterade bannaner för första gången( borde skriva upp det i en historiebok någon stans...XD)Det var gott:D Nu ligger jag i sängen och ska skriva en brottsberättelse till skolan :P(ska snart lägga ut den här, typ imorgon). Godnatt allihopa<33




//Rosyy<33











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart