Sandiego kläder:D<3

Mamma har varit i kalifornien i nästan 2 veckor nu och jag har inte haft tillgång till någon snabb data hos pappa(den han har tar 30 min att gå ut på internet-.-) men  nu är mamma hemma och jag skriver igen:D mamma köpte lite saker till mej i san diego:D--------------------->
Jag diggar:D 
Mamma och Jonas hade gått och lagt sej men nu kommer jonas och ska titta på blades of glory med mej:P Then filmen är skum kan jag säga...XD
I fredags var jag och Miki och red dom(oftast) underbara pärla och drutten. Men de hade inga broddar på hovarna så vi fick rida i hagen...men drutten vägrade gå in i hagen, och när vi väl kom in så red vi volter en liten stund,  men sedan tröttnade pärla och galopperade ut ur hagen och Miki fick hoppa av i farten...Drutten var lite lydigare men höll på att bocka och sånt......................................Nu ska jag se klart filmen:D Godnatt<333:)))))))
//Rosyy<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart