Skärhamn och bieberfever

Heyhey, har varit väldigt dålig på update nu, men skyller på att jag har varit på maaaaaaaassa semestrar i typ varenda liten by i sverige...x) Men som tur var har Tessan ryckt in och gästbloggat lite hehe, På våran senaste semester var vi i skärhamn och Tessan hängde med, vi åkte vattenscooter och hade jätte kul:)) här har ni bilder^^<3

Min söta lilla bror(han som typ fryser/spänner magen) och hans kompis Adam.
Sola shtekaa som vanligt;)

Jag o Tessan blir bruna haha;)

En mycket rolig gunga ovanför vattnetxd

Mitt i natten när jag och tessan berättar spökhistorier typ för jonas,rickard(tessans lillebror) och deras kompis joelxd
I skär hamn hittade vi en jätte mysig affär där jag köpte den har toppen
 |
 |
 v

Tycks? komentera:D<3

Idag var jag ute och badade hela dagen med Elin och Tessan och det var en dum kille som ropade att det var en brännmanet brevid mig, så jag´skrek och simmade så fort jag kunde fast han lurade mej>:(

Måste bara skriva också att jag är extremt kär i "någon" som heter









JUSTIN DREW BIEBER omgomgomgomg






hehe har nämligen lyssnat sönder next 2 u låten och har nu blivit en aktiv twittrare(finns en liiiiiiiiiiiiten chans att justin kommer följa en)^.^
Bild från next to you videon:


Omgomgomg så sjuuuuuuukt snygg<3
Folk som inte är belibers kanske är lite trötta på såna inlägg, men kan inte låta bli,"lite" bieberfever aja, nu ska jag twittra justin för tjugonde gången, heydåå<3




P.S Tycks om nya headern?


Kommentarer
Postat av: Tessan

Fin Design! :D

2011-08-02 @ 13:24:16
URL: http://thereseeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart