Skola igen...xD

Igår så började skolan igen, Det var ju kul att träffa min goa klass igen<33, Fast mindre kul att träffa lärarna och deras matteböcker...xD, Imån ska jag rida(förhoppningsvis på harryälsklingen<33), resten av kvällen ska jag bara chilla och äta lasange^^ igår natt l´åg jag uppe till halv 1 och läste Justin bieber noveller på andra bra bloggar^^, Det kan ha bidragit till att jag typ somnade på matte lektionenxD Idag har jag och Tessan haft en VÄLDIGT bra dag pg.a små detaljer^^bara tessan fattarxD(<33333) Ska även vara glad hela dagen och natten, och förhoppningsviss imån med, bara "för att"^^Hejdå och ha en bra kväll!<33
//Rosyy<33



Kommentarer
Postat av: Sarah

jag vet också!! :P sucksucksuck säger jag bara.



Bra att du bloggar ngn gång iaf :)<33

2011-01-18 @ 19:58:46
URL: http://sassij.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hahah mycket bra dag måste ja instämma !! :DD <3333

2011-01-18 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart