Födelsedag och bilsemester:)

Tjo, nu har jag varit dålig med bloggningen igen, men har varit på bilsemester en vecka utan att få använda data mer än en liten stund, så har inte hunnit så bra... Bilsemestern gick till skåne och med lite övernattningar i blandannat lund på ett gammalt tåg med trevåningssängxd I skåne var vi och hälsade på våran farbror Johnny och varit på en nöjespark som heter tosselilla med vattenland, bergodalbannor och go-cart:D Lite bilder från Semestern nedanför:)) Iförgår fyllde jag 14 år och fick en underbar cyckel, Karins cupkake-cyckel heter den tydligen, Så här ser den ut och den har ett cupcake reccept på sadeln :D:

Tycks?:D
Här är lite andra saker jag fick:))

Massa små-grejer^^

Och ett armband från goopy och ridhandskar som jag inte tog kort på:P

En klänning fick jag från therese<3(lite failad bild...)

Och en linne/klänning från mamma:D

Sen så har jag gjort två klänningar på nelly.com, hjälp mig att vinna genom att rösta Här:
Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!






Får nog lägga in bilder från resan lite senare, för dom finns på min mobil...
Sen blir det nog övernattning med kompisar:))
Byebye^^


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma

sv; ska gratta henne ;D

2011-07-10 @ 10:12:47
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Tove

Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig nu, 3 vinnare dras imorgon! :)



allt bra?:D

2011-07-14 @ 15:21:54
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart