Bad update:/

Förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen, men jag har haft en fransyska hemma och är nu i full gång med att packa till klassresa imån;) Fransyskorna var jättesnälla och roliga, min var kanske lite blyg, men ändå:D saknar dem jättemycket<3 En av dagarna sov vi över hos Sarah, och såg på en väldigt läskig film som heter disturbia:O Nån som har sett den? Alla skrek ashögt mitt i natten(jag skrek nog mestxd), Men vi hade jättekul!:D Sarahs fransyska, Helouise, hade med sig smurfgodis, och smurfarna i frankrike heter schtroupf(utalas jättekonstigtXD):

Sedan så var vi inne i stan och shoppade en dag, Liseberg en dag och så var dom med i skolan också:D
Här är alla(utom Sarah som tar kortet) på väg till göteborg:D

:D


här är min fransyska Victoria:))

Och Mikis fransyska Genevive:))

Och Sarahs fransyska Helouise:))

^^
Saaaaaknar!!!!<3

Och nu till något helt annat och mycket mer skoskavgivande: Klassresan...xd, Vi ska ta bussen någonstans imorgon klockan 12 typ, och sedan ska man gå 7km med sin typ 20kg tunga packning...Och Dan och Andreas "festar säkert till det lite" med bruna bönor och frysta ärtor på burk eller något...Och till på köpet så ska det regna..., Men det ska ändå bli kul att umgås lite med klassen:))Vi ska till svartedalenxd
Men nu ska jag läsa lite Taylor Lautner och Justin Bieber noveller som Tessan har tipsat om, och tipsa er sedan om de var bra;) Och sedan måste jag ju sova lite ock så så att jag orkar med den LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA vandringen imorgon också...xd Godnatt allihopa;)<3

P.S bjuder även på en liten bild^^xd

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack så jätte mycket :) ja visst e hon grym :)

2011-05-25 @ 11:57:43
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart