Hemma hos Mormor och Morfar:)

Nu sitter jag hemma hos Mormor och Morfar och bloggar;) Har precis ätit pankakor och Mormor har suttit och kollat när jag var inne på facebookXD, Idag har vi bara haft 2 lektioner, slöjd och engelska:D för det var håltimma på de andra:D Jag tror inte att min slöjdlärare gillar mig längre, för jag råkade, när jag ville ha håltimma, säga, -Kan inte Pär bara bli sjuk?-.-' Och så gick han typ tre meter ifrån oss:o hoppas STARKT att han inte hörde, IG i träslöjd annars?! Aja nu ska jag äta macka och varm chocklad som Mormor har gjort:)) Hejdå alla:)<3 Bild med Morfars webcam här:))

P.S Är det någon bild här på bloggen som är värd att ha som profilbild på facebook?Komentera!:)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 17:30:28
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart