Halloween-smink

Hejhej! har inte bloggat i helgen för har sovit hos mormor och morfar, fast i fredags sov jag hos elin och vi hade jättekul:) Sen i lördags spelade jag fotboll med Henke,Abbe,Nils och Oscar och i söndags var jag i göteborg. Igår provade jag att göra lite halloween-sminkning som jag tänker ha på halloween-hoppningen den 5:e november(Kolla bilder under)Och glöm inte att fortsätta fråga på frågestunden!Iallafall så har jag NO nu, och det är lite HALVroligt. Men nu kommer en jobbig hjälplärare som går och kollar våra datorer och berättar för läraren så hejdå!
Waazzup with your eye? ahahahhaa!

HAHAH BLEV NI RÄDDA MOBBADE MÄNNISKOR!?

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

cool sminkning :)

2011-10-24 @ 09:31:43
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: bella nyqvist

ha en bra dag! :)

2011-10-24 @ 10:51:38
URL: http://bellsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart