Dance

Då var jag på väg hem igen. Dansen gick bra! Förutom att jag typ sträckte ryggen (?!) mitt i ett steg, måste sett ganska så skumt ut haha! Iallafall så började vi på en koregrafi som ska bli kul att öva på till Ed Sheeran's "A team". Tänker nog fortsätta i denna gruppen! Läraren var jättebra och det var härligt att dansa och bra att alla var på (nästan) samma nivå! Sitter på tåget just nu och får väl åka hem och plugga lite innan jag lägger mig... Klassen och allt känns bra, bara att det är lite väl mycket pluggande redan så är lite skräckslagen för hur det kommer bli när vi har kört igång helt! Anyway, nu ska jag lyssna på musik, Godnatt!<3

(en sån där härlig efter träning-bild haha!)


Kommentarer
Postat av: Linda ♥

SV; Åh, tack så mycket, vad gulligt av dig. Känns mycket bättre nu. men är fortfarande snuvig. Går la över snart ;) Hoppas allt är bra med dig! Kramar <3

2013-08-27 @ 21:23:42
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se
Postat av: Linnéa Alpsten

Vad roligt :D

2013-08-28 @ 08:05:14
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart