Första dagen i gymnasiet

Hej, idag började jag gymnasiet. Känns väldigt skumt att skriva det, var det inte igår jag började sjuan? Iallafall så blev vi indelade i klasserna och sen fick vi gå och lyssna på massa information i ett klassrum. Jag hamnade i samma klass som Tessan men tyvärr inte med Julia också:( Känns ju rätt tråkigt för om vi alla ska gå natur så kan vi ju lika gärna gå i samma klass? Jag vet inte riktig vad jag tycker om den nya klassen, det var rätt tyst eftersom att vi bara lyssnade men får se imorgon då vi ska göra massa lära känna-saker. Hoppas på att det är ett gäng roliga och avslappnade typer! Nu har jag precis varit hos Sarah med Julia och bakat citron-marängpaj, väääldigt gott kan jag säga;) 1 dålig mobilbild på den här nedanför. Nu ska jag försöka sova om det går, har så mycket att tänka igenom. Godnatt!

Ps. Sorry för en fortfarande halvklar design!


Kommentarer
Postat av: vanja

super fin design :)

2013-08-25 @ 19:01:56
URL: http://vvanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart