Return of the turtle


 Hej, just nu är jag hemma för jag är sjuk. Är så trött på att vara det, tänker flytta utomlands till något varmt land:( I helgen så har jag tagit det lugnt, pluggat och varit med kompisar.Inser att rubiken låter som en väldigt dålig gammal film haha! Men egentligen syftar den på att Lull(skölpaddan) har kommit hem från mina kusin och hennes barn efter att ha varit där i några veckor (mitt kusinbarn är väldigt förtjust i lull så dom fick ha henne ett tag). Just nu ligger hon och sover under en filt som ni kan se på bilderna haha <3 Kommer ett outfit inlgg från förra veckan senare idag. Nu ska jag göra mat, hejdå!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart