Sparkad av en häst x)

Hej, har inte haft lust att blogga på länge, men tänkte göra det nu lite när jag vill:)

Idag har jag inte gjort så jättemycket, var hemma och chillade och sen provade jag det nya friskis och svettis gymmet. Det var ett jätte fint stort gym med en klättervägg och allt möjligt:D

Tränade mest armarna genom att klättra lite, gå armgång osv. Ville nämligen inte anstränga min fot eftersom en häst sparkade mig med frambenen i ryggen och på foten i förgår. Skulle hålla Radza och Jupiter, och så bet Jupiter Radza och då sparkade han och jag stod emellan. Fast det var tur att det ändå inte gick så dåligt. Annars gick det jättebra att hoppa med Radza fast jag kunde bara hoppa några gånger för sen gjorde foten och ryggen lite för ont, men vill rida Radza igen!:) Har sån otur hela tiden, sist jag red trillade jag av, för första gången, och gången innan det skenade hästen iväg med mig....lol på mig

Imorgon ska jag på bio med kompisar och så ska några av oss sova över:) 

Här är en tröja som jag har beställt från victoria's secret, den är öppen i ryggen och har en väldigt lysande färg så den blir snygg till jeansshorts sen när man är solbränd:)

Köpte även två pyjamasar därifrån, men kvaliteten på bilderna blev så dålig så jag får ta nya och visa i något annat inlägg.

Nu ska jag nog plugga lite.....................................................................hejdå!:)


Kommentarer
Postat av: Zunzhine

Ja! Sims är kul xD Ojdå, att bli sparkad gör ont. T-shirten var snygg! Älskar färger som gör att man syns :)

2013-03-02 @ 18:51:14
URL: http://www.zunzhine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart