Unicycling in a tree

Hej, idag har jag varit i stan med Tessan och ätit sushi :D
Hade ingen lust att blogga igår pga Robin vann melodifestivalen.
Haha nemen det var INTE rätt låt att vinna tycker jag, nu kommer vi få höra den låten hela året fram till nästa gång.
Då gäller det attt meditera och tänka: det är fortfarande 2012 och Loreen vann melodifestivalen.....det är fortfarande 2012 och Loreen vann melodifestivalen.......det är fortfarande 2012 och..............
Haha japp... lite så!
Igår var jag med Sarah och cyklade enhjuling i skogen haha :D
Imorgon blir det skola och sen gymma efter skolan, ska försöka hinna ,ed att göra klart min bilduppgift på elevens val med!
Bilder från idag och igår:

Kommentarer
Postat av: Louise

hoppas du fått en bra start på veckan :)!

2013-03-11 @ 11:33:10
URL: http://lilylolo.blogg.se
Postat av: isola

Snygga bilder!:)

2013-03-13 @ 10:15:34
URL: http://isolation.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart