Sjuk...

Hej, just nu är jag hemma och tar det lugnt. Har varit sjuk idag, halsont, huvudvärk och allt sånt där störande. Jag är såå trött på att vara det nu men jaja hoppas bara att jag kan gå till skolan imorgon! Åkte ju in till dansen igår med den visade sig vara inställd så det var tråkigt. Fast mådde ändå sådär så kanske var lika bra. Nu tänkte jag bara göra lite skolsaker och lyssna på musik en stund. Hejdå!
Brännö serenad-Håkan Hellström
You need me, I don't need you-Ed Sheeran 
Story of my life-One direction
Aprillhimlen-Håkan Hellström
Random arkivbild från i somras
 
p.s Låten legohouse som jag länkade igår finns i en ännu grymmare version om ni söker på youtube efter när han spelar den låten i Liveroom, superbra!:)

Kommentarer
Postat av: Amanda Jönsson

Fin bild! :)

2013-11-10 @ 18:54:55
URL: http://ammieshade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart