På väg till en ö

Hej, tidsinställt inlägg för just nu är jag på väg till kroholmen med den nya klassen. Ska bli kul hoppas jag! Vet inte så jättemycket om ön men är tydligen rätt liten med några hus på. Synd att jag missar dansen imorgon bara men det är det nog värt. I helgen sov jag över med Sarah, Tessan och Julia och det var jättekul att se alla igen och prata! Anyway så kommer det ett inlägg i kväll med så byebye sålänge!
Idag har jag på mig dessa shortsen från Bershka och dom vita skinskorna från converse+en vinröd tröja ifrån gina tricot. (får se om jag gör ett inlägg med vad jag shoppade i Brighton men här är 2 av sakerna iallafall!)

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

fint!

2013-09-03 @ 13:25:37
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Emelie Petersson

Jättesnyggt!

Sv: Tack snälla, så roligt att du gilla den :-)
Ha en trevlig kväll!

2013-09-03 @ 18:12:24
URL: http://syrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart