Le helg

Hej! Tänkte blogga lite om frankrikerasan men det får nog bli senare i kväll eller imorgon. Tror jag tar några dagar i taget från resan och bloggar om. Får bli un peu inlägg om vad som hänt i helgen så länge! I helgen har jag haft ganska fullt upp. Den började i fredags då jag var hemma hos Fredrik tillsammans med några andra. Hade verkligen en rolig kväll! Och sedan på Lördagen när jag kom hem satt jag och solade på balkongen i typ 2 timmar för det var underbart väder! Sen var jag med Henke och Albin och sedan anslöt sig Sarah och Julia och så gick vi hem till Julia och hade en ganska för sen Earth hour (eller fler haha). Och det var jättekul att se alla igen! I morse åkte jag till dansen och fikade sedan i stan med Lea för att sedan gå på promenad med Tessan och Julia. Nu kom jag precis hem och har precis ätit. Här är lite småskumma bilder från igår snodda från Julia och Sarahs bloggar haha:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi Larsson

Hjälp gärna mig och min hund om att bli Sveriges gulligaste djur, på samma gång kan du även vara med och tävla om att bli publicerad som veckans blogg i en hel vecka! :)

2014-03-31 @ 00:15:37
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart