Update från France

 
Första dagen när vi var i Paris
Hej! Just nu sitter jag i mitt rum i Caen haha. Har extremt svårt att skriva på det franska tangentbordet måste jag säga, bokstäverna sitter inte där dom brukar haha får kopiera ä och å:n . Susie kom just tillbaka från busstationen. Hon skulle hämta Julia och Charléne men det verkar som att dom redan tagit bussen till en fest som vi ska till lite senare. Nu tror jag att jag ska äta eller något och sen åka dit. Idag har vi annars mest gått runt och shoppat. Resten av resan har varit jättebra och jag skriver mer om alla andra dagar när jag har ett eget tangentbord haha(fick låna hennes dator). Byebye!

Kommentarer
Postat av: Petssonson

Trevligt

2014-03-24 @ 00:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart