Sarah som bloggar :D

Hej!
Jag är Rosannas bästa vän! Just nu sitter jag hemma och är sjuk och roro är i skolan så, därför tänkte jag blogga lite på roros blogg :) Vi har känt varandra sen vi var två år ungefär, alltså i 12 år. Tänkte visa en massa bilder för att bilder är kul!

Här var vi ganska små (?) Roros söta lillebror är där och leker med oss. Dagiset som är bakom gick vi båda på.

Påsk! Vi målade alltid miljarder med teckningar, och så gick vi runt bland kvartererna och fick massa godis.

Det här måste jag berätta! Vårt strösta intresse när vi var 2-4 år ungefär, det var att gå runt på gatan och plocka tuggummin!! (USCH) Vi var så små så vi fick inte äta tuggummin än. Men när jag kom hem till mamma såg hon att jag tuggade tuggummi. Hon trodde att det var Jessica, roros mamma som hade gett mig tuggummin, medans Jessica trodde att det var min mamma som hade gett roro tuggummin. Tillslut fattade dom att vi tog från gatan..... huu!

<3

Sen blev vi äldre, lika knäppa och galna^^

(Bara för att jag älskar den här bilden)

Denna sommaren, vi badade myyycket!

Syslöjden för en vecka sen. Vi har gått i samma klass ända sen från dagis.

So much fun, vet att inte roro gillar den här bilden :P Därför tänkte jag avsluta med en roligsöt bild på Rosanna när hon var en liten tjej... here she comes!

Så himla söt, liten harrypotter-tjej :D<3

Det var allt jag hade att säga, hoppas ni kikar in på min blogg och kanske slänger in en kommentar, KRAM från Sarah! http://sarahjansen.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Tessan

HAHAHAHAHAHHAHA HAR SUTTIT OCH SKRATTAT ÅT DEN SISTA BILDEN I EN HALVTIMME SNART!!! SÅ SÖT!!

2011-10-04 @ 23:03:18
URL: http://thereseeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart