Gamla designer

Hej, idag har jag inte gjort speciellt mycket, mest varit hemma och vilat efter all skola. Tack och lov för påsklov!
Igår var jag och red på Lady, det gick ju inte så jättebra, hon var lite sur;)
Men det var kul ändå:)
Tänker verkligen börja göra en ny design nu, denna var ju bara menat som en reservdesign egentligen:/
Börjar nog med det nu så vi får se när den blir klar!
Kom på att jag snart har haft bloggen i tre år, så har haft många headrar/designer genom åren, tänkte visa lite bilder på några:)
En del var väl helt okej, men vissa av dem kan man ju undra vad jag tänkte med haha!
En av headrarna har jag fått också den där jag håller i kameran, så den gillar jag:D
Var ju iförsej inte så bra på att fixa med sånt då..menmen..
 
Här är några av mina gamla desgner och headrar iallafall:
(tänk på att vissa av dessa gjorde jag för 3 år sen!)
 
Klicka på dom för att se hela
 
    
 
     
  
   
 
Och så troligen mina två första, värsta header som jag gjorde för ca 3 år sedan:
 
 
 
*skäms
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Är det du som har gjort alla dina designer? :)

2013-03-29 @ 17:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart