Sprutan.................

Hejsan, jag bloggade inte igår för jag orkade inte, men igår var jag iallafall och red:)
Red på Nelson och det gick ganska bra, han var lite stark, men han hoppade bra!:D
Nu kom jag precis hem från skolan, eller först var jag och tog sista gardasil-sprutan med tessan... var så nervös så att jag började skratt-gråta åt tessans min, att jag förmodligen skulle dö, att den som tog sprutan inte kunde skilja på höger och vänster, saker hon sa, och allting i flera timmar efteråt typ hahaha!
Jag hatar att ta sprutor, antingen svimmar jag, gråter eller skrattar!
Men nu är dom här sprutorna klara iallafall:D
Idag har bara varit en vanlig dag annars, äntligen fredag:)
Har inte tagit några bilder idag men här är från en annan dag när det var snö fortfarande:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin bild :)

2013-03-10 @ 11:22:03
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: Michelle

Vad fin du är!

2013-03-10 @ 11:56:43
URL: http://michaanss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart