Tillbaka från kalmar<33


Jag har inte skrivit på ett tag för jag åkte till kalmar i fredags:P på mattelektionen, så jag slapp den^^
I kalmar var vi på en 4h-gård med söta hästar och kanniner m.m:D osså var vi på en experimentverkstad typ;)Men nu är jag tillbaka:DD Senare ska vi se på starke man och äta kvällsmat:D
Denna veckan kommer det bli mycket med hästar:D : först ska jag rida på tisdag och sedan på torsdag med klassen;;))då jag också ska sköta min snällis Harry boy(bilden) och på fredag ska jag rida på min gulligulliga medryttarhäst  Drutten(nordsvensk travare) och miki på sin, Pärla(nordsvenk ardener):D LÄÄNGTAR<33333
Bye Bye<333

//Rosyy<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart