Updatering

 
 
Hej, nu är jag hemma från sjukhuset:) Är inte helt återställd än, magen är fortfarande ganska svullen och förbanden är fortfarande på ,som ni ser på bilden men inte så konstigt kanske efesom det gått så lite tid. Kommer lägga upp en bild när man kan se ärren om ett ganska bra tag efterom jag försökte hitta bilder på hur ärren ser ut efter en längre tid innan operationen men verkade inte finnas någonstans... Gick ganska bra att sövas och så förrutom att jag grät jättemycket hehe... det första jag gjorde var att sätta mig rakt upp när jag vaknade, inte så smart haha!
Igår var jag hemma hos Tessan med Sarah, Miki och Julia, det var jättekul att se alla igen:D Jag även min födelsedagspresent av alla som var bikinin från VS på bilden nedan som jag har önskat mig länge<3  
Nu ska jag äta melon, hejdå!
I love it<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart