No, you didn't have to scoop so low

Hej, idag har jag varit hos mormor och morfar  och träffat mitt kusinbarn och min kusin innan jag skulle fixa ögonbrynen:)
Har ingen bild på ögonbrynen än, men får ta en imon så får ni se, har varit på denna salongen en annan gång och blev jättenöjd båda gångerna:D
Sen var jag inne i kungälv ett tag och köpte en tröja (Tar bild imorgon), sen åkte jag hem nu för ett tag sen och har precis badat:)
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvället, tyvärr så är studiedagarna slut imorgon:(
 
Älskar denna bilden x)
p.s Är så trött på denna designen som egentligen bara var en reservdesign för att jag var trött på den gammla haha! Får försöka göra en ny snart! Ge gärna förslag på vilken/vilka bilder jag ska använda!

Kommentarer
Postat av: Emi

hahahaha omg bilden.

2013-03-08 @ 10:45:52
URL: http://mooseplaza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart