Vägrade ringa brandkåren........

Hej, orkade inte blogga igår kväll när jag kom hem, var såååå trött.
Men igår så var jag mest ute med henke och var äventyrlig haha. Vi klättrade i träd, "besökte"(gick runt vid det och vågade inte gå närmare) ett ödehus och såg "ormgroppar"(hål under stenar).
Tyvärr så fasnade henke i ett träd, jag vägrade ringa brandkåren och när han till slut kunde komma ner så kom han på att han kunde ha ringt med sin mobil istället för att twittra om det haha.
Och det var jättebra väder igår, har ju varit sol innan men nu var det ganska vindstilla och jättehärligt:)
Sen senare så gick jag på bio med Julia, Miki och Tessan.
Vi såg på filmen "Ego" och den var bra:)
Har inga planer idag, så får se vad jag gör!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart