Update ;)

Hej, har varit liteee dlig på att blogga nu här men jaja;) Just nu sitter jag i skolan..... I förra veckan var jag ju i skolan också fram tills fredagen då vi slutade tidigt och gick hem till Sarah och solade, sen åkte vi ut och åkte inlines med Tessan och sen spelade jag och Tesssan fotboll med Albin och Henke och var hos Albin en stund.
I Lördags var jag ute och badade och mötte Albin och Henke där  sedan blev det att kolla på eurovision song contest med Sarah, Julia och Tessan :) Igår blev det bara att slappa inomhus eftersom det regnade ;/
Tog lite bilder när jag var ute vid havet som jag lägger upp senare eller imorgon :D hejhej!
bild från dagen innan 1D konserten:
obs, skrev detta i måndags, postade först nu :/
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- bra det! :)

2013-05-24 @ 16:06:59
URL: http://nattstad.se/tjejenida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart