:)

 Hej, idag har jag varit på sjukhuset på återbesök för operationen för att ta prover och så. Sedan åt jag,morfar och mamma på en resturang och åkte sen och kollade på skrivbord på ikea. I lördags sov jag hos Albin med Sarah,Henke,Julia och Therese. Det var som vanligt jätteroligt och dagen efter var jag och Julia på yoga. Imorgon ska jag på morgonen till tandläkaren för att röntga tänderna eftersom att jag ska få tandställning till våren. Så jag kommer till skolan rätt så sent ca 11, men det är rättså skönt hehe. Nu ska jag plugga lite och sen sova, ha en bra kväll!:)
ett random collage jag satte ihop haha (tumblrtumblrtumblr)

Kommentarer
Postat av: Therese

Underbara bilder!!!

2013-11-18 @ 22:53:45
URL: http://sailorswife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart