Hellu

Hej! Sedan sist (heh för länge sedan) har jag gjort lite allt möjligt. Jag åkte jag skidor på en friluftsdag i skolan. Det var jättekul fast med några mindre olyckor som altid när man åker skidor! T.ex när vi skulle åka ofpist och följde ett spår som plötsligt slutade så vi fick försöka att ta oss därifrån ändå och gå tillbaka haha! Sedan så var jag och Tessan på födelsedagsmiddag hos Isabelle och det var jättetrevligt! Samma kväll så var det klassåterträff och det var kul att träffa alla igen! Sedan igår så var jag först hemma hos Henke och vi gjorde middag sedan åkte jag hem till Elin med nästan samma gäng som i Lördags. Den enda planen jag har för idag är bio vid 5-tiden. 
Har inte jättemycket bilder på allt detta haha bara några dåliga mobilbilder ifrån klassfesten men jaja här är några från då ändå:
hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart