Känn ingen sorg

Hellu, som vanligt har jag tagit en liten paus i bloggandet heh... Men here's ett inlägg iallafall!
Igår var det ju skola as usual och efter var jag och Tessan hos Fredrik ett tag, för att sedan åka till franskamötet. På mötet pratade dom om detaljerna kring resan och det visade sig att vi ska vara i Paris större delen av första dagen. Blev överlycklig! Vet att vi ju kanske ska dit på helgen med fransyskorna men känns bra att det är säkert att vi ska dit första dagen eftersom vi tydligen landar där med.
Sedan åkte jag hem och såg klar känn ingen sorg again, den filmen altså, se den om ni inte har gjort det!! Längtar om möjligt ännu mer till konserten nu, KAN inte vänta! 
Idag har jag varit i skolan, och mest chillat nu på kvällen med le familj. Imorgon tror jag att det blir friskis på morgonen och sedan får jag se vad jag hittar på! Som ni kanske ser så har jag en ny design. Blev inte jättenöjd men får ändra om den lite om ett tag. Godnatt<3
 
 <3<3<3<3<3<3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart