Beslutsångest

Hej, idag har jag haft en i stort sett vanlig skoldag. Enda skillnaden var att på elevtiden gick vi runt och kollade på vilka extrakurser man ska välja. Jag funderar på bild,dans eller teater. Jättesvårt att välja eftersom jag skulle tycka att det var jättekul med alla tre... Nu på söndag börjar jag i fortsättningsgruppen på moderna så det skulle ju vara praktiskt att ha 2 dagar i veckan att kunna öva på och så i danssalen. Samtidigt så skissar jag i hela mina anteckningsblock så jag skulle behöva ha bild lite då och då. Menmen, jag kommer nog på vilken kurs som blir bäst!
Tror det är på måndag som jag ska gå en del av målarkursen jag fick i julklapp med så det ska bli spännande...tror jag haha. Nepp nu måste jag lyssna på lite Håkan och sova, godnatt<3

 
Håkan Hellström-Det tog så lång tid att bli ung
Håkan Hellström-Det är så jag säger det
Håkan Hellström-Visa vid vindens ängar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart