Glad midsommar!

Hej och glad midsommar everyone! Har uppenbarligen haft en bloggpaus ett tag nu. Kommer lite inlägg om ett tag om konserterna och så. Imorse åkte Jonas och mamma iväg till några kompisar där de ska fira midsommar. Jag vaknade för en stund sen och såg ett kryptiskt sms från Jonas. Det stod att jag skulle kolla på en sittplats så jag gick och kollade på min stol vid matbordet. Där hittade jag detta paket:
 
 
Och när jag öpnnade det....
...Så hittade jag shortsen Jonas tänkt köpa till mig igår men sagt att de var slut i min storlek överallt. Eftersom att dom inte heller fanns på hemsidan så hade jag gett upp. Nu är jag i alla fall superglad och ska definitivt ha på mig min tidiga födelsedagspresent idag. Thanks brotha<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihih

2014-06-22 @ 02:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart