One Direction

Lisa och Julia åkte upp en dag tidigare men jag och Sarah åkte upp till Stockholm samma dag som konserten. Vi kom fram till Solna och togs emot av min kusin Marcus som vi fick bo hos och blev visade runt på hans jobb. Var perfekt att bo hos honom då han bor max 200 meter från arenan så det var jättesnällt av honom. Sedan gick vi hem till honom och lämnade våra grejer och gick sedan för att äta och ställde oss sedan i kön. Vi hade extrem tur som kom så långt fram trots att vi inte hade köat länge. Förbandet 5 Seconds Of Summer började spela och då stog vi tyvärr ganska långt bak men dom var väldigt bra! Sedan kom One Direction in och alla tryckte på mycket framåt så vi drogs med på något sätt eftersom att dom på alla sidor om oss tryckte framåt så plötsligt stod vi där lägst fram och undrade vad som hade hänt men vi var såklart väldigt glada! Konserten var bra och vi var nöjda.Vi såg inte Julia och Lisa som köat flera timmar där förän efteråt men det visade sig att dom hade stått på nästan samma ställe som vi. Sedan gick vi och köpte mat och gick hem och Lisa och Julia åkte till där dom bodde och sen satt vi och gick igenom konserten lite. Nästa dag åkte vi hem och fick reda på på tåget att vi missat en 5sos signing med 20 min typ så det var ju en liten besvikelse men över huvud taget så är jag nöjd med denna resan!
Excuse den extremt dåliga kvaliten på videon men jag hade bara med mig min mobilkamera.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Tiny Hand Purple Bow Heart